این مقاله را به اشتراک بگذارید
تریبون معدن | دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۷۰ درصدی سهمیه آهن اسفنجی شرکت فولاد جانیار سگال خبر داد؛ اقدامی که با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محقق شده و میتواند نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید و پایداری فعالیت این واحد صنعتی ایفا کند.
سید وحید موسویان روز پنجشنبه در پنجمین نشست ستاد قضایی رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجامشده برای حمایت از واحدهای تولیدی استان گفت: مصوبات سال گذشته در خصوص بدهیهای شرکت فولاد جانیار سگال به شرکتهای توزیع نیروی برق و گاز اجرایی شده که این موضوع گامی مؤثر در راستای حفظ پایداری تولید و رفع مشکلات این واحد صنعتی بوده است.
او با بیان اینکه کارخانه فولاد جانیار سگال ماهانه به حدود هفت هزار تن آهن اسفنجی بهعنوان ماده اولیه نیاز دارد، گفت: با پیگیریهای مستمر دستگاه قضایی و همکاری سازمان صمت استان، سهمیه تخصیصی آهن اسفنجی این شرکت تا ۷۰ درصد افزایش یافته است که میتواند زمینه رشد تولید، افزایش بهرهوری و تقویت اشتغال در این مجموعه را فراهم کند.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از همکاری و حمایتهای شرکت برق منطقهای خوزستان در مسیر افزایش تولید این واحد صنعتی قدردانی کرد و گفت: تأمین برق پایدار از طریق احداث خط انتقال انرژی برق، یکی از نیازهای اساسی کارخانه فولاد جانیار سگال است و تحقق این زیرساخت نقش تعیینکنندهای در توسعه فعالیتهای تولیدی این مجموعه خواهد داشت.
موسویان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با رویکرد حمایت از تولید و سرمایهگذاری، رفع موانع پیشروی واحدهای صنعتی را با جدیت دنبال میکند و از همه ظرفیتهای قانونی برای حفظ اشتغال و رونق تولید بهره خواهد گرفت.

